УЗ почала використовувати ChatGPT для аналізу звернень пасажирів
«Укрзалізниця» заявила, що аналізує звернення пасажирів за допомогою ChatGPT.
Про це повідомляє пресслужба УЗ в Telegram.
«Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну — тепер цю роботу виконує ChatGPT.
⠀
Штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вже розбиті по категоріям звернення завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами», — розповіли в компанії.
В УЗ додали, що таке застосування ChatGPT дозволяє пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати.
Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.
⠀
Економічна правда
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий