News.ua


В мережі показали невідому «Таврію» ЗАЗ-1701

Январь 09
22:26 2021

Здавалося б, додали машині ззаду високий дах, а як змінилася вона – як візуально, так і за функціоналом! Хочеш – випускай вантажо-пасажирський варіант із зйомними сидіннями, хочеш – обладнай туристичну модифікацію на кшталт мінікемпера, та й вантажний фургон у такому образі ніхто не заборонить. Про це пише Auto24.

Концепція багатоцільового авто з високою задньою частиною, побудованого на базі легкової моделі, на початку 1990-х була відомою, але масовое поширення отримала пізніше. А взагалі-то творці цієї моделі вважали її тридверним універсалом. Адже має вона два ряди сидінь, великий багажник та розтягнуту у порівнянні з хетчбеком базу.

Але зі стандартної “Таврії” таку машину не побудувати – потрібен більш міцний кузов, та й базу, певна річ, так просто не продовжити. Подібний варіант був у портфелі НТЦ “ЗАЗ-автотехніка” – Науково-технічного центру, такого собі придворного “зазівського” ательє з розробки особливих модифікацій на базі серійної продукції Запорізького автозаводу.

Ще у 1990-му році НТЦ “ЗАЗ-автотехніка” створив лінійку вантажівок на основі “Таврії”. Базовою була модель ЗАЗ-1306, точніше, це було шасі, що являло собою передню частину хетчбєка із “вживленою” класичною лонжеронною рамою, яка тягнеться від кабіни назад.

Колісну базу у порівнянні із хетчем подовжили на 127 мм, але головне, що машина мала власну задню підвіску – залежну, на повздовжніх ресорах. Вона вийшла трохи важчою сама по собі (плюс 15 кг), але витримувала на 100 кг більше вантажу і забирала менше простору у багажному відсіку.

Придворне ательє ЗАЗу – НТЦ “ЗАЗ-автотехніка” створювало свої вантажівки та універсали на базі шасі ЗАЗ-1306 власної розробки. На цьому шасі у 1993-94 рр. і створили показаний тут універсал ЗАЗ-1701. У своїй першій генерації він мав стандартній задній борт від “Таврії”, але незабаром корму допрацювали, зрівнявши низ прорізу задньої двері із підлогою. На міцності кузова це не відбилося (оскільки – рама!), а розміщувати вантаж стало зручніше.

На жаль, універсал із високим дахом так і залишився у кількох екземплярах, виготовлених на дослідній ділянці НТЦ. Завод ЗАЗ в цілому ідею схвалив, але запускати ЗАЗ-1701 у серію не став. Виробничі плани, які мав тоді автогігант, були зорієнтовані на масове виробництво популярних тоді “Таврій” і “Славут”, а розмінюватися на дрібносерійні моделі не мав змоги. На жаль, великого попиту, який зробив би випуск універсала рентабельним, очікувати тоді не доводилося. І попри все, ЗАЗ-1701 залишився в історії як один з гідних варіантів “Таврії”, що даремно не отримав популярності.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Бійці білоруського полку ЗСУ похизувались мінометом власної розробки «Френкі»

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua