News.ua


“Співуни” вінницької влади

Октябрь 17
10:02 2019

Спільнота журналістів-однодумців чи організована ширма для корупції?!

“Кишенькові” ЗМІ для медіа-групи “Гройсмана-Моргунова” створюють пачками, колективи для них формують високими зарплатами у Вінниці або привозять з інших міст, як легіонерів у футболі. Головна умова співпраці одна — повна відданість своєму хазяїну та абсолютна покора в редакційній політиці. В обмін на “любов” до провладних політиків та їх ініціатив журналісти отримують мільйони гривень із місцевого бюджету, фінансування  лояльними до влади бізнесменами та статус “недоторканих”. 

Провладні ЗМІ створюють «тишу» корупціонерам

13 червня 2019 року. Вінниця обговорює рішення Володимира Гройсмана висунути по одному із мажоритарних округів міста скандально відомого корупційними розслідуваннями віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона. Провідні вінницькі медіа-ресурси про скандальне минуле чиновника не згадують. Натомість розпочинається масштабна інформаційна кампанія по відбілюванню репутації “людини Гройсмана” перед виборами до Верховної Ради України.

Ресурс «Вежа» — один із найбільш «просунутих» ЗМІ вінницької мережі провладних ресурсів

 

Найстаріший вінницький сайт, що працює на створення гарного іміджу «команді Гройсмана»

5 липня 2019 року. Медійний простір Вінниччини вибухає новиною — СБУ викрило корупційний механізм у комунальних підприємствах Вінницької області. Один із організаторів — віце-прем’єр-міністр України. Лояльні до вінницької влади ЗМІ регіону ніяк не реагують на новину. За декілька днів всеукраїнське видання “Апостроф” публікує власне розслідування на основі скрінів фото із “зниклої” новини СБУ. В основі розслідування — корупційні схеми, в яких фігурує саме Володимир Кістіон. “Провладні” вінницькі ЗМІ мовчать.

Підконтрольний меру Вінниці Сергію Моргунову комунальний телеканал “ВІТА”, отримавши мільйонні вливання із місцевого бюджету, публікує “фальшиве” соціологічне опитування , де Володимир Кістіон — наче б то лідер серед виборчих уподобань вінничан. У місті створюється ілюзія, що крім Кістіона, інших кандидатів у народні депутати не існує: лояльні до влади ЗМІ щодня випускають матеріали про активність віце-прем’єр-міністра  та його лідерські якості.

Вінницькі комунальні ЗМІ — заручникии мера та депутатів, від яких залежить об’єм фінансування комунальних ЗМІ

 

21 липня 2019 року. Володимир Кістіон вщент програє вибори на мажоритарному окрузі №11 у Вінниці і займає лише п’яте місце у виборчих перегонах, набравши лише 9,58% підтримки вінничан  або 7 765 голосів виборців. При тому, що співачка Анастасія Приходько,  що приїхала у Вінницю за три тижні до виборів, змогла отримати підтримку 3046 вінничан.

Нищівний провал “людини Гройсмана” відкрив іншу проблему міста — хто і для чого фінансує специфічну мережу вінницьких ЗМІ, що бачать в чиновниках місцевої влади виняткову “гідність, честь та благородство”, але зовсім не помічають корупційних схем, побудованих у Вінниці професіоналами своєї справи?!

В репортажах провладних вінницьких ЗМІ десятки фотографій «шефа» із різних ракурсів

 

Бізнесмен Сергій Паф’янов — наглядач за приватними “незалежними” ЗМІ

Сергій Паф’янов — відомий вінницький бізнесмен із команди Володимира Гройсмана. Після обрання секретарем Вінницької міської ради Павла Яблонського, Сергій Паф’янов купив у чиновника ТОВ ТРК “Вінницьке перехрестя” . Це підприємство є власником торгових марки “Моя Вінниця” та “MyVin” та контролює вінницьке онлайн-ЗМІ — www.myvin.com.ua.

Також Сергій Паф’янов є кінцевим бенефіціаром ТОВ “Місто”, що видає вінницьку друковану газету “Місто” та має онлайн-версію цього видання — www.misto.vn.ua.

Найбільш старанно творці “вінницької пропагандистської мережі” намагалися сховати “інтереси команди Гройсмана” у інтернет-виданні “Вежа” — www.vezha.ua, що формально належить ТОВ “Вежа ВІП” , зареєстрованому в 2016 році. Засновником підприємства виступила співробітниця Вінницької міської ради Максименко Інна Борисівна, що внесла в уставний капітал компанії 200 000 гривень. Дивно, що в декларації за 2017 рік Інна Борисівна вказала отриману допомогу по безробіттю в розмірі 10 407  гривень , а заробітна плата склала лише 6 947 гривень. За 2016 рік власниця “Вежі” задекларувала 9195 гривень річного (!) доходу. В декларації за 2018 рік в графі “Адреса та контакти юридичної особи” напроти інформації про ТОВ “Вежа ВІП” Інна Борисівна вказала мобільний номер…Сергія Паф’янова. Очевидно, фактичний власник проекту не надто сильно довіряє його номінальному власнику. “Вежа” — один із переможців тендерів Вінницької міської ради на замовлення піар-матеріалів місцевої влади за рахунок коштів місцевого бюджету. Піар для вінничан за рахунок самих вінничан!

Формальна власниця ТОВ «ВЕЖА ВІП» вказує контактом наче б то своєї юридичної особи мобільний номер Сергія Паф’янова

 

Сам Сергій Паф’янов сказує свій мобільний номер в контактній інформації в анкеті до свого ФОПа

 

Дивно і те, що адреса реєстрації торгової марки VEZHA повністю співпадає із юридичною адресою ПРАТ “Племзавод “Літинський”

кінцевим власником якого є президент корпорації “Рошен” Вячеслав Москалевський. Тобто до кінця не зрозуміло, кому зобов’язаний проект своїм існуванням — “людині Гройсмана” Сергію Паф’янову чи все-таки “людині Порошенка” Вячеславу Москалевському. Можливо, між представниками різних бізнесово-політичних кланів  існує кулуарна домовленість про почергове використання ресурсу в своїх цілях.

 

Мер Вінниці Сергій Моргунов — головний акціонер комунальних медіа

Фінансувати місцеві медіа за рахунок вінничан, а використовувати проекти у власних політичних інтересах — найбільш ефективне рішення, з точки зору вартості пропаганди. Вінницька міська рада повністю фінансує, а отже може впливати на редакційну політику комунальних ЗМІ.

На переоснащення комунального телеканалу “ВІТА” лише в 2018-2019 році із місцевого бюджету Вінниці було витрачено більше 4 мільйонів бюджетних гривень.

Повністю контролюється Вінницькою міською радою, а отже мером Сергієм Моргуновим комунальне підприємство “Радіокомпанія “Місто над Бугом”.

7 жовтня 2019 року. Проект “Гроші” на 1+1 випускає сенсаційне журналістське розслідування масштабних корупційних схем в сфері ремонту доріг у Вінницькій області. Серед фігурантів розслідування — екс-заступник мера Сергія Моргунова Ігор Корольчук — нинішній голова Служби автомобільних доріг у Вінницькій області. “Вінницька пропагандистська мережа” мовчить.

Сьогодні у “кишенькових ЗМІ” інше завдання — розкрутити паніку населення на рахунок відключення “Вінницяоблканалу” від енергопостачання за борги перед “Вінницяобленерго”. Край необхідно, щоб Вінницька міська рада в екстреному режимі виділила кошти з міського бюджету на покриття дефіциту. За помилки та розкрадені фінанси “Вінницяоблводоканалу” замість корупціонерів знову заплатять вінничани…

За необхідності, провладні ЗМІ Вінниці допомагають створювати правильний суспільний фон перед черговим виділенням коштів із місцевого бюджету

Share

Статьи по теме





Загрузка...

Загрузка...

0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Оставляя свой комментарий, помните о том, что содержание и тон вашего сообщения могут задеть чувства реальных людей, непосредственно или косвенно имеющих отношение к данной новости. Проявляйте уважение и толерантность к своим собеседникам. Пользователи, которые систематически нарушают это правило - будут заблокированы.

Последние новости

Кроссовер Audi Q7 стал подключаемым гибридом

0 комментариев Читать всю статью

Курс валют на портале Finance.ua

Мы в соцсетях