News.ua


Тім Кук захищає запізнення Apple у сфері штучного інтелекту чотирма словами

Октябрь 21
19:43 2024

Хоча запуск iPhone 16 був пов’язаний з Apple Intelligence, багато хто звинуватив компанію в тому, що вона дуже запізнилася на вечірку штучного інтелекту. Дійсно, в новому матеріалі, опублікованому вчора, припущено, що цю точку зору поділяють багато співробітників компанії.

Але генеральний директор Apple Тім Кук стверджує в новому інтерв’ю, що він не бачить це так, і каже, що компанія взяла свій час з ШІ з тієї ж причини, що і з кожною інновацією…

Кук поспілкувався з Беном Коеном з WSJ.

Існує одна ідея, яка втілює підхід до інновацій, що робить усе це можливим, і, можливо, це найближче до великої об’єднаної теорії Apple. Це філософія всього лише з чотирьох слів, які описують минуле, теперішнє і, безперечно, майбутнє Apple. Чотири слова, які допомагають пояснити, чому саме цього року компанія ринула у просторові обчислення та штучний інтелект. Під час одного з тих епохальних років, коли здається, що все от-от зміниться знову, я чув їх знову і знову в розмовах з керівниками Apple і самим Куком: Не перші, але найкращі. Кук розгорнув ці чотири слова в довгому інтерв’ю цього літа в Caffè Macs на кампусі Apple, де стійкий і зазвичай стриманий генеральний директор пояснив, що головним пріоритетом його компанії є створення чудових продуктів, які збагачують життя людей.


Кук каже, що іноді можна бути першим і найкращим, але якщо потрібно вибирати між двома, є лише одна відповідь.

Якщо ми можемо зробити лише одне, тут немає сумнівів. Якщо ви поговорите зі 100 людьми, всі 100 скажуть вам: це про те, щоб бути найкращим.


Кук відомий тим, що читає електронні листи від клієнтів, і минулого місяця він розповів Джиммі Феллону, що тепер використовує Apple Intelligence для їх узагальнення.

«Це змінило моє життя», — каже він. «Дійсно змінило».


На запитання, наскільки це змінить життя клієнтів Apple, він не має сумнівів.

«Кардинально по-іншому», — сказав він. Він ставить Apple Intelligence в ту ж категорію інноваційних проривів, що й колесо прокрутки iPod та сенсорний інтерфейс iPhone. «Я думаю, що ми озирнемося назад, і це буде одним з тих рідких моментів, які дозволили перейти на іншу технологічну криву», — додає він.


Кук вважає, що те ж саме стосується продуктів Apple Vision. Хоча навіть генеральний директор здебільшого використовує їх як дуже дорогий спосіб перегляду фільмів і визнає, що це наразі нішевий продукт, він каже, що жодна з успішних лінійок продукції Apple не стала популярною миттєво.

«За $3500 це не продукт для масового ринку», — каже Кук. «Зараз це продукт для ранніх користувачів. Люди, які хочуть мати технології завтрашнього дня сьогодні — саме для них це призначено. На щастя, є достатньо людей, які належать до цієї категорії, щоб це було захоплююче» […] Якщо ви сумніваєтеся у Vision Pro, ви можете мати рацію. Або ви можете помилятися, як і скептики, які відкидали iPods, iPhones і AirPods. І з успіху знакових продуктів компанії Кук навчився ще однієї речі. «Це не відбувається миттєво», — каже він. «Жоден з них не став».  


Источник: yablo.tech

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Колумбія надала притулок експрезидентові Панами, засудженому за корупцію

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua