ШІ генерує зображення гламурних ляльок у стилі Барбі: експерти попередили про загрозу
Захоплення AI Barbie Box захоплює Інтернет, однак це може наразити користувачів віртуального помічника на небезпеку використання їхніх зображень як діпфейків.
Про це попереджають на сторінках британського видання Mirror.
Останнім часом соціальні мережі були завалені створеними штучним інтелектом зображеннями, де люди ставали своїми власними «колекційними фігурками» в стилі «ляльки Барбі», з якимись притаманними їм обов’язковими атрибутами, розміщеними в коробці зі стильним дизайном.
Це захоплення стало продовженням реальної тенденції, коли кіноглядачі позували в коробках із ляльками Барбі в натуральну величину, що з’явилася біля виходу однойменного фільму 2023 року.
«Фотобудка» Барбі на показі фільму в Сан-Франциско у 2023 році
Фото: SFGATE
Згідно з дослідженням компанії AI prompt management company AIPRM, як пише видання, завантаження даних у ChatGPT може дозволити зображенню жити в мережі так, як його автор не хоче. Це пов’язано з тим, що політика конфіденційності додатка збирає і зберігає завантажені зображення для точного налаштування своїх результатів.
«Зображення, розміщені на платформах ШІ, можуть бути вкрадені, злиті або використані для створення діпфейків, шахрайства з крадіжкою особистих даних або імітації у фейковому контенті», — заявив засновник AIPRM Крістоф С. Семпер.
За його словами, один зі способів захистити себе від копіювання зображень — змінити налаштування конфіденційності ChatGPT, відмовившись від збору навчальних даних.
Що таке діпфейк
Діпфейк (англ. deepfake, від deep «глибинна» + fake «підробка») — це відео або фотоімітація голосу, або обличчя людини, виготовлена за допомогою ШІ. Уперше вона з’явилася 2017 року, коли користувач Reddit опублікував розпусне відео з технологією підміни облич. Хоча діпфейки можна використовувати для будь-якого виду маніпуляції зображеннями, найпоширенішим їхнім застосуванням є порнографія. Вона становить 98% від загальної кількості подібного контенту.
Источник: focus.ua
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий