News.ua


Перехід Apple на OLED-дисплеї в планшетах та ноутбуках серйозно змінить весь ринок

Декабрь 15
10:55 2023

У 2017 році компанія Apple вперше перейшла на використання дисплеїв типу OLED у старших моделях iPhone актуального на той момент покоління. У першому кварталі поточного року смартфони з OLED-дисплеями всіх марок зайняли майже половину ринку, і поступово OLED проникає у сегменти ноутбуків та планшетів. У міру поширення таких панелей в планшетах і ноутбуках Apple змінюватиметься і розміщення сил на ринку постачання даного типу комплектуючих.

До таких висновків приходять представники ресурсу Nikkei Asian Review, яким вдалося з’ясувати, що старші моделі iPad перейдуть на використання панелей OLED наступного року, а ноутбуки MacBook з дисплеєм такого типу теж знаходяться у розробці, але на ринку з’являться не раніше другої половини 2025 року. За чутками, Apple навіть розглядає можливість випуску планшета з гнучким OLED-дисплеєм, але ця ідея поки що не має конкретного терміну реалізації.

До речі, Huawei вже активно впроваджує OLED-дисплеї у свої планшети, тому в цій сфері Apple не буде першопрохідником, але оскільки вона займає 37,4% ринку пристроїв даного типу, на всю галузь це серйозно вплине. Зараз, за ​​оцінками аналітиків Counterpoint Research, планшети з OLED-дисплеями займають не більше 8% ринку, але до другого кварталу наступного року ця частка зросте до 15%.

Постачанням OLED-панелей займаються південнокорейські компанії Samsung Display, LG Display та китайська BOE Technology, яка в даний час забезпечує своєю продукцією Apple iPhone. До кінця 2025 року розраховує ввести в дію підприємство вартістю $8,65 млрд з виробництва OLED-панелей, яке за своїми масштабами поступатиметься лише одному з майданчиків Samsung Display, яка вважається найбільшою у світі.

Як вважають учасники ринку, концентрація виробників смартфонів, планшетів та ноутбуків на використанні OLED-панелей змусить постачальників класичних РК-панелей шукати нові ринки збуту та за необхідності скорочувати обсяги випуску продукції. Багато хто з них сконцентрується на автомобільному сегменті, але через зростання конкуренції працювати в ньому стане складніше. Принаймні нормою прибутку доведеться частково пожертвувати.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Стефанішина прибула з робочим візитом до Угорщини

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua