Перехід Apple на OLED-дисплеї в планшетах та ноутбуках серйозно змінить весь ринок
У 2017 році компанія Apple вперше перейшла на використання дисплеїв типу OLED у старших моделях iPhone актуального на той момент покоління. У першому кварталі поточного року смартфони з OLED-дисплеями всіх марок зайняли майже половину ринку, і поступово OLED проникає у сегменти ноутбуків та планшетів. У міру поширення таких панелей в планшетах і ноутбуках Apple змінюватиметься і розміщення сил на ринку постачання даного типу комплектуючих.
До таких висновків приходять представники ресурсу Nikkei Asian Review, яким вдалося з’ясувати, що старші моделі iPad перейдуть на використання панелей OLED наступного року, а ноутбуки MacBook з дисплеєм такого типу теж знаходяться у розробці, але на ринку з’являться не раніше другої половини 2025 року. За чутками, Apple навіть розглядає можливість випуску планшета з гнучким OLED-дисплеєм, але ця ідея поки що не має конкретного терміну реалізації.
До речі, Huawei вже активно впроваджує OLED-дисплеї у свої планшети, тому в цій сфері Apple не буде першопрохідником, але оскільки вона займає 37,4% ринку пристроїв даного типу, на всю галузь це серйозно вплине. Зараз, за оцінками аналітиків Counterpoint Research, планшети з OLED-дисплеями займають не більше 8% ринку, але до другого кварталу наступного року ця частка зросте до 15%.
Постачанням OLED-панелей займаються південнокорейські компанії Samsung Display, LG Display та китайська BOE Technology, яка в даний час забезпечує своєю продукцією Apple iPhone. До кінця 2025 року розраховує ввести в дію підприємство вартістю $8,65 млрд з виробництва OLED-панелей, яке за своїми масштабами поступатиметься лише одному з майданчиків Samsung Display, яка вважається найбільшою у світі.
Як вважають учасники ринку, концентрація виробників смартфонів, планшетів та ноутбуків на використанні OLED-панелей змусить постачальників класичних РК-панелей шукати нові ринки збуту та за необхідності скорочувати обсяги випуску продукції. Багато хто з них сконцентрується на автомобільному сегменті, але через зростання конкуренції працювати в ньому стане складніше. Принаймні нормою прибутку доведеться частково пожертвувати.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий