Компанії з технологіями ШІ домовилися маркувати «діпфейки» під час сезону виборів
Компанії Google, Microsoft, OpenAI, Meta, TikTok і Adobe уклали угоду, за якою вони зобов’язані виявляти та маркувати «діпфейки», націлені на дискредитацію учасників виборів у багатьох країнах цього року.
Про це пише Washington Post.
Згадані компанії повинні розробляти технології для виявлення, маркування та контролю зображень, відео- та аудіозаписів, створених штучним інтелектом, які мають на меті обдурити виборців.
Однак ця угода не забороняє «оманливий політичний контент», розроблений штучним інтелектом. Соцмережа X (раніше Twitter) не є підписантом угоди.
Документ є своєрідним маніфестом, в якому йдеться про те, що контент, створений штучним інтелектом, створює ризики для чесних виборів. Також у ньому окреслюють кроки, спрямовані на зменшення цих ризиків.
Контакт, створений штучним інтелектом, вже давно з’явився у виборчих кампаніях. Наприклад, минулого року в рекламі на підтримку колишнього кандидата в президенти від Республіканської партії Рона ДеСантіса штучний інтелект імітував голос колишнього президента Дональда Трампа.
Цьогоріч у січні робот-дзвінок із голосом Байдена закликав людей не голосувати на праймеріз у Нью-Гемпширі. Голос чинного президента США був зімітований штучним інтелектом.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий