News.ua


Компанії з технологіями ШІ домовилися маркувати «діпфейки» під час сезону виборів

Февраль 14
05:57 2024

Компанії Google, Microsoft, OpenAI, Meta, TikTok і Adobe уклали угоду, за якою вони зобов’язані виявляти та маркувати «діпфейки», націлені на дискредитацію учасників виборів у багатьох країнах цього року.

Про це пише Washington Post.

Згадані компанії повинні розробляти технології для виявлення, маркування та контролю зображень, відео- та аудіозаписів, створених штучним інтелектом, які мають на меті обдурити виборців.

Однак ця угода не забороняє «оманливий політичний контент», розроблений штучним інтелектом. Соцмережа X (раніше Twitter) не є підписантом угоди.

Документ є своєрідним маніфестом, в якому йдеться про те, що контент, створений штучним інтелектом, створює ризики для чесних виборів. Також у ньому окреслюють кроки, спрямовані на зменшення цих ризиків.

Контакт, створений штучним інтелектом, вже давно з’явився у виборчих кампаніях. Наприклад, минулого року в рекламі на підтримку колишнього кандидата в президенти від Республіканської партії Рона ДеСантіса штучний інтелект імітував голос колишнього президента Дональда Трампа. 

Цьогоріч у січні робот-дзвінок із голосом Байдена закликав людей не голосувати на праймеріз у Нью-Гемпширі. Голос чинного президента США був зімітований штучним інтелектом.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Сибіга зустрівся з тимчасовою повіреною у справах США в Україні

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua