китайський вантажний безпілотник-монстр здійснив перший політ
Дворежимний вантажний інтерфейс, фронтальне завантаження/розвантаження і скидання вантажу на черево підвищують експлуатаційну універсальність.
Вантажний безпілотний літальний апарат CH-YH1000 здійснив перший випробувальний політ у Китаї. Платформа призначена для поліпшення повітряної логістики у віддалених і важкодоступних регіонах.
Видання Interesting Engineering пише, що випробувальний політ, проведений на аеродромі на північному заході Китаю, дав позитивні результати і виконав усі поставлені завдання. Це важливе досягнення для програми CH-YH1000, запущеної рік тому.
Літак CH-YH1000 — це середньовисотний двомоторний безпілотний літальний апарат (БПЛА), призначений для логістичних операцій у важкодоступній місцевості та в жорстких умовах.
БПЛА має традиційне компонування вантажного борту і використовує перевірені системи авіоніки сімейства безпілотників CH. Це забезпечує високу надійність, стійкість до зовнішніх впливів і оперативних навантажень.
Платформа спроектована з урахуванням гнучкості. Вона може виконувати короткий зліт і посадку з імпровізованих злітно-посадкових смуг, включно з ущільненими ґрунтовими дорогами, трав’янистими галявинами та другорядними шосе. Крім того, модульні комплекти дають змогу проводити операції на амфібіях і снігових полях, що розширює їхнє стратегічне застосування в регіонах з обмеженою інфраструктурою.
Згідно з офіційними даними, дальність польоту становить 1 000 миль, запас ходу — 10 годин, а робоча стеля — 8 000 метрів. Він може піднімати 2 200 фунтів вантажу, вміщуючи чотири однокубові палети.
Дворежимний вантажний інтерфейс, фронтальне навантаження/розвантаження і скидання вантажу на черево підвищують експлуатаційну універсальність. Інтегрована 6-кіловатна бортова електросистема підтримує допоміжне обладнання, що дає змогу адаптувати літак для виконання спеціалізованих функцій, крім логістики.
CH-YH1000 задуманий як економічно ефективна альтернатива традиційним пілотованим транспортним платформам. Один з інженерів проєкту назвав його «пікапом у повітрі». Безпілотні літаки легші, ніж звичайні, що дає змогу перевозити більше вантажів, знижуючи витрати.
Источник: unian.ua
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий