Дрю Беррімор пояснила, чому забирає у дітей гаджети
48-річна американська акторка Дрю Беррімор, яка є мамою двох доньок, 10-річної Олів і дев’ятирічної Френкі, зізналася, що обмежує дітей у їхньому користуванні iPad. Про це вона розповіла в бесіді з Better Homes and Gardens.
За словами Дрю, вона намагається більше часу приділяти живому спілкуванню з дівчатками.
«Ми дивимося масу фільмів і серіалів, тому я нікого не засуджую за гаджети. Але коли справа доходить до моїх дітей, я не великий шанувальник особистої електроніки, такої як iPad. Під час пандемії, коли навчання в школах було дистанційним, дітей змушували працювати на окремих пристроях, і мені це не подобалося. Тепер я зберігаю айпади в замкненому сейфі, і вони дістаються дітям тільки в особливих випадках. Я б вважала за краще, щоб ми всі троє лягли в моє ліжко і дивилися разом кіно», — поділилася актриса.
В інтерв’ю вона також поділилася своєю пристрастю до всього, що пов’язано з дизайном інтер’єру.
Крім акторської кар’єри, у Дрю є лінія косметики, однойменний журнал, кулінарна книжка і колекція товарів для дому для Walmart. Актриса постійно перебуває в пошуку нового дизайнерського натхнення.
«Я буду ганятися за кимось по вулиці і питати: «Чи можу я сфотографувати ваше взуття? Це ідеальний корал. І потім, щойно я знайду подібне натхнення, я буду шукати, поки не знайду, до чого його застосувати. Інакше я збожеволію від пристрасті без виходу», — додала Беррімор.
Актриса заявила, що серйозно думала про те, щоб піти з кіно.
«Був тривалий час, коли я думала, що зможу зайнятися дизайном інтер’єрів, і це зробить мене щасливою. Я могла б економити і робити покупки. Я могла б робити речі унікальними — я ніколи не буду шаблонною. Я думала, що могла б навіть зробити шоу про це. І саме до цього я і йшла, коли мені зателефонували і запитали: «Ви коли-небудь замислювалися про те, щоб зробити ток-шоу?»»».
Запускаючи свою косметичну лінію «Квіткова краса», Дрю згадала цінну бізнес-пораду, яку дав їй її колишній свекор Ар’є Копельман. Видатна кар’єра Копельмана включала в себе посаду президента і головного операційного директора Chanel, а також досвід роботи в рекламі. У той час Беррімор думала над тим, яку колірну схему застосувати до своєї упаковки.
Копельман закликав її виділитися серед конкурентів, знайшовши нішу на ринку:
«Його порада була: «Вийди і подивися на все. Потім запитай себе, чого ти ще не бачила, і зроби це». Це був такий блискучий урок від нього, і він зробив усе настільки зрозумілим, тому що дизайн справді полягає в заповненні дірок на ринку і пошуку рішень, як жити. Це не виходить з ефірного, артистичного місця».
Источник: focus.ua
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий