Boeing очолив рейтинг найдорожчих брендів в оборонній галузі: повний список
На другому місці опинилася європейська корпорація Airbus ($16,7 млрд), на третьому – американська Lockheed Martin ($11 млрд).
Далі йдуть американські GE Aerospace ($8,7 млрд) і Northrop Grumman ($6,3 млрд), британська BAE Systems ($6,1 млрд).
На сьомій позиції опинилася американська General Dynamics, восьма – французька Safran.
Замикають рейтинг найдорожчих брендів у цій галузі американська Raytheon та англійський Rolls-Royce. Rolls-Royce зафіксував найшвидше зростання вартості серед десяти провідних брендів – на 44% до $4,5 млрд.
Найбільша оборонна компанія Швеції Saab стала брендом, який у 2025 році показав найшвидше зростання на тлі попиту на оборонну продукцію в Європі. Вартість бренду зросла на 59% – до $1,4 млрд.
25 найдорожчих брендів у сфері аерокосмічної та оборонної промисловості зафіксували 10% зростання загальної вартості в 2025 році. Це зумовлено збільшенням оборонних бюджетів, відновленням в авіації та зростанням у комерційному космосі.
Американську SpaceX визнано найсильнішим брендом у секторі, який отримав оцінку BSI 90,1 зі 100 та елітний рейтинг AAA+.
«Аерокосмічний та оборонний сектор зазнає глибокої трансформації. Геополітична терміновість, що відновилася, зростання інвестицій в чисту авіацію і нова ера комерційного освоєння космосу змінюють цінність бренду. У цьому середовищі з високими ставками сильні бренди стають синонімами національної безпеки, інновацій та економічної стійкості», – зазначив старший директор консалтингової компанії Brand Finance Савіо Д’Соуза.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий