Безпілотні електричні вантажівки Einride почали регулярні перевезення в США
Ще влітку минулого року шведський стартап Einride розпочав випробування своїх безпілотних електричних вантажівок на закритій території підприємства GE Appliances у штаті Теннессі. Машини також були випущені на півторакілометрову дорогу загального користування, але цього місяця було запущено регулярну експлуатацію на закритій території згадуваного підприємства GEA.
Як пояснює The Verge, безпілотні електричні вантажівки курсуватимуть фіксованим маршрутом протяжністю близько 480 метрів між складом і підприємством GEA. Як і належить, їх основним завданням стане перевезення вантажів без участі людини, за робочу зміну відбуватиметься до семи поїздок, вантажівки курсуватимуть автоматично з понеділка по четвер включно. За територію підприємства вони виїжджати не будуть, але прецедент важливий з того погляду, що вперше запускаються регулярні вантажоперевезення з використанням електричного транспорту, який не має на увазі присутності водія в кабіні. Для нього конструктивно просто немає місця і прототипи Einride спочатку орієнтувалися на автономне управління четвертого рівня за класифікацією SAE.
GE Appliances співпрацює з іншими компаніями, які готові автоматизувати інші етапи логістичних операцій. Камери TaskWatch з функцією розпізнавання образів будуть використовуватися для завчасного відкриття воріт складу та надсилання сигналу роботі Slip, який буде використовуватися для автоматизації вантажних робіт. Використання робота для цих цілей, на думку GEA, дозволить скоротити час завантаження та розвантаження транспорту на 80%. Компанія Ericsson забезпечила учасників експерименту швидкісним та надійним зв’язком, щоб віддалений оператор міг стежити за поведінкою автоматичної вантажівки та в разі потреби втручатися в її роботу.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий