News.ua


Для чого потрібен промо-одяг та його переваги

Январь 17
13:05 2023

Створити ефективний бізнес — справа непроста. Але якщо ви знаєте, як проводити піар-кампанію, то половину завдання вже вирішено.

Функції промо-одягу

Головна функція промо-одягу — привернення уваги покупців і клієнтів послуг до бренду, що просувається, під час проведення різних акцій. Так його будуть більше впізнавати.

Це — костюми для промоутерів. Одяг такого плану особливо популярний у співробітників, які спілкуються з клієнтами (в готелях, банківських організаціях, косметичних центрах і т.д.).

Якщо вам потрібен брендований одяг, то ви завжди можете замовити цікаві та якісні моделі на https://maikoff.ua/ua. Це топовий ресурс в Україні по виробництву мерчу.

Промо-одяг: нюанси, які ви повинні знати

Таким одягом може стати практично будь-який предмет вашого гардероба. Щоправда, дизайн промо-одягу має бути виконаний за особливими вимогами. Корпоративні кольори, відповідність стилю організації, помітні акценти — і ось ваш бренд упізнають.

Ефекту можна досягти не тільки перерахованими вище критеріями. Варто звернути увагу на контрастні поєднання (наприклад, жовтого і синього, червоного і зеленого). Промоутер має виділятися з натовпу..

Пам’ятайте, що промо-продукція має непросто асоціюватися з конкретним брендом, а й розповідати клієнтам (наводити їх на думку) сферу діяльності організації. Наприклад, яскравий приклад того, який вигляд має мати така форма. Якщо ви збираєтеся влаштувати в супермаркеті дегустацію, то варто продумати на промоутерах особливі ковпаки шеф-кухарів, куртки, спеціальні рукавиці.

У холодні сезони популярність набирає друк логотипу на світшотах. Методи нанесення також можуть бути різні. Детальніше можно прочитати тут https://maikoff.ua/ua/pechat-na-reglanah.html.

Брендування промо-одягу — це ще один крок до успіху. Яскравий або неоднозначний логотип — і ось ефективна реклама приводить до вас нову потенційну клієнтуру, яка збільшує прибутковість підприємства. Формуйте позитивний імідж організації, зайвий раз нагадуйте клієнтам про свою успішність.

А як зробити це за допомогою друку на одязі? Все просто. Логотип має бути якісним, гармонійно вписуватися в загальний стиль, образ і виділятися на фоні інших предметів гардероба.

Так, не дарма вище ми сказали про момент неоднозначності в брендуванні. Це стосується питання епатажності. Люди люблять щось незвичайне, креативне, оригінальне і таке, що приковує погляд. Такі речі точно їм запам’ятаються і вони захочуть дізнатися про вашу компанію трохи більше, а може і стати постійним клієнтом. Щоправда, це не завжди буває доречним, тому творчий підхід до справи варто розглядати на цей момент. Якщо, наприклад, ви позиціонуєте себе, як юридична компанія, то скандальність і епатажність в образах промоутерів точно не буде прийнята громадянами «на ура».

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Зеленський обговорив із Трампом санкційні кроки США щодо РФ

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua