Для чого потрібен промо-одяг та його переваги
Створити ефективний бізнес — справа непроста. Але якщо ви знаєте, як проводити піар-кампанію, то половину завдання вже вирішено.
Функції промо-одягу
Головна функція промо-одягу — привернення уваги покупців і клієнтів послуг до бренду, що просувається, під час проведення різних акцій. Так його будуть більше впізнавати.
Це — костюми для промоутерів. Одяг такого плану особливо популярний у співробітників, які спілкуються з клієнтами (в готелях, банківських організаціях, косметичних центрах і т.д.).
Якщо вам потрібен брендований одяг, то ви завжди можете замовити цікаві та якісні моделі на https://maikoff.ua/ua. Це топовий ресурс в Україні по виробництву мерчу.
Промо-одяг: нюанси, які ви повинні знати
Таким одягом може стати практично будь-який предмет вашого гардероба. Щоправда, дизайн промо-одягу має бути виконаний за особливими вимогами. Корпоративні кольори, відповідність стилю організації, помітні акценти — і ось ваш бренд упізнають.
Ефекту можна досягти не тільки перерахованими вище критеріями. Варто звернути увагу на контрастні поєднання (наприклад, жовтого і синього, червоного і зеленого). Промоутер має виділятися з натовпу..
Пам’ятайте, що промо-продукція має непросто асоціюватися з конкретним брендом, а й розповідати клієнтам (наводити їх на думку) сферу діяльності організації. Наприклад, яскравий приклад того, який вигляд має мати така форма. Якщо ви збираєтеся влаштувати в супермаркеті дегустацію, то варто продумати на промоутерах особливі ковпаки шеф-кухарів, куртки, спеціальні рукавиці.
У холодні сезони популярність набирає друк логотипу на світшотах. Методи нанесення також можуть бути різні. Детальніше можно прочитати тут https://maikoff.ua/ua/pechat-na-reglanah.html.
Брендування промо-одягу — це ще один крок до успіху. Яскравий або неоднозначний логотип — і ось ефективна реклама приводить до вас нову потенційну клієнтуру, яка збільшує прибутковість підприємства. Формуйте позитивний імідж організації, зайвий раз нагадуйте клієнтам про свою успішність.
А як зробити це за допомогою друку на одязі? Все просто. Логотип має бути якісним, гармонійно вписуватися в загальний стиль, образ і виділятися на фоні інших предметів гардероба.
Так, не дарма вище ми сказали про момент неоднозначності в брендуванні. Це стосується питання епатажності. Люди люблять щось незвичайне, креативне, оригінальне і таке, що приковує погляд. Такі речі точно їм запам’ятаються і вони захочуть дізнатися про вашу компанію трохи більше, а може і стати постійним клієнтом. Щоправда, це не завжди буває доречним, тому творчий підхід до справи варто розглядати на цей момент. Якщо, наприклад, ви позиціонуєте себе, як юридична компанія, то скандальність і епатажність в образах промоутерів точно не буде прийнята громадянами «на ура».
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий