News.ua


ЄС закрив свої порти для суден, які здійснюють перевалку нафти РФ з порушенням стелі цін

Июнь 24
07:26 2023

ЄС у своєму 11-му пакеті санкцій заборонив доступ до європейських портів танкерів, які здійснюють перевалку російської нафти ship-to-ship (із судна на судно), підозрюваних у порушенні умови price cap (цінова стеля), запровадженої країнами G7 та Євросоюзом.

Про це йдеться в пресрелізі Єврокомісії, повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Аналогічну заборону застосовуватимуть, якщо у компетентних органів є вагомі причини підозрювати, що капітани незаконно втручаються, вимикають або в інший спосіб виводять із ладу навігаційну систему під час транспортування російської нафти і нафтопродуктів, порушуючи міжнародні угоди, правила і стандарти.

Згідно з офіційно опублікованим документом, «доступ до портів і шлюзів ЄС забороняється з 24 липня 2023 року для будь-якого судна, що здійснює перевалку ship-to-ship у будь-якій точці рейсу в напрямку порту або шлюзу ЄС, якщо компетентні органи мають вагому причину підозрювати це судно в порушенні заборон (на імпорт російських нафти та нафтопродуктів до ЄС, а також порушенні умови цінової стелі (price cap))».

Компетентний орган має забороняти доступ, якщо судно не повідомляє про це принаймні за 48 годин до здійснення операції ship-to-ship, що відбувається у виключній економічній зоні держави-члена ЄС або в межах 12 морських миль від вихідної лінії її узбережжя.

Вимога про заборону, якщо судно вимикає транспондери, також стосується тих, хто виконує рейс у напрямку країни ЄС, і якщо судно порушує заборону на імпорт російських нафти та нафтопродуктів і умову price cap.

Заборони на захід до портів не застосовуються, якщо судно шукає порятунку, у разі аварії або з міркувань безпеки чи порятунку життя на морі. Також влада може дозволити доступ до портів ЄС, якщо вважатиме, що він необхідний у гуманітарних цілях.

Якщо компетентні органи відмовляють у заході судна до своїх портів, вони мають негайно поінформувати інші держави-члени ЄС, а також Єврокомісію.

Для цілей відстеження заборони влада має використовувати на додаток до будь-якої національної системи інтегровану морську інформацію, доступну на платформі SafeSeaNet.

Нагадуємо:

5 грудня набуло чинності рішення Ради ЄС про ліміт ціни на російську нафту і заборону морського транспортування російської нафти до третіх країн, після чого обсяги доходу Росії від продажу нафти почали падати. 

Читайте також: Чому Росія досі заробляє на продажу енергоресурсів та як це змінити

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

У Китаї прогнозують вдвічі більший попит на електровантажівки

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua