News.ua


Укрзалізниця використовує ChatGPT для аналізу звернень пасажирів

Май 12
04:00 2023


АТ «Укрзалізниця» для аналізу звернень пасажирів використовує ChatGPT – штучний інтелект (ШІ), який працює на основі технології глибокого навчання.

Про це повідомляє пресслужба УЗ у Телеграмі, передає Укрінформ.

«Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — текстові відгуки, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну – тепер цю роботу виконує ChatGPT», — йдеться в повідомленні.

В УЗ уточнили, що штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою — від «якості обслуговування» до «запізнень», після чого вони завантажуються у систему аналізу, яка дозволяє відслідковувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

Читайте також: Укрзалізниця підписала меморандуми із залізничними компаніями Литви та Польщі

Це дає змогу компанії пришвидшити роботу з аналізу зворотного зв’язку та визначати найбільш проблемні ділянки.

В УЗ зауважили, що ChatGPT коректно визначає категорію звернення у 90% випадків.

Як повідомлялось, Міністерство цифрової трансформації розглядає можливості ChatGPT у вдосконаленні державного управління та розвитку цифрової інфраструктури.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

ЄС представив нову стратегію розвитку й безпеки для Чорноморського регіону

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua