У власників IPhone в РФ почались проблеми із eSIM: Apple допомагає росіянам з проблемою
Посилання скопійовано
Деякі користувачі IPhone в РФ почали помічати проблеми у роботі віртуальних сім-карт, які можуть призводити до втрати звʼязку або поломки девайсу.
Про це повідомляє The Moscow Times із посиланням на російське видання «Комерсантъ».
За цінформацією «Комерсантъ», проблеми виникають через застарілий контролер eSIM у пристроях Apple або некоректну роботу програмного забезпечення операторів звʼязку.
Користувачі скаржаться на зникнення зв’язку як на eSIM, так і на фізичній SIM-карті. У більшості випадків для усунення несправностей доводиться звертатися до сервісних центрів і міняти модуль eSIM.
«Комерсантъ» знайшов понад 40 скарг за січень 2025 року. Більшість із них стосуються віртуального оператора зв’язку «Т-Мобайл» (раніше «Тинькофф-банк»), але проблеми також фіксували в користувачів Yota, «Вымпелкома», «Мегафона» і МТС.
Співзасновник мережі сервісних центрів Pedant.ru Роман Персиянов повідомив, що за перші два тижні 2025 року вони отримали близько десяти звернень з аналогічною проблемою. Найчастіше з нею стикаються власники iPhone 13 і iPhone 13 Pro Max.
У російській «Т-Мобайл» підтвердили, що фіксують поодинокі проблеми з eSIM у клієнтів, які використовують пристрої Apple.
Оператор повідомив, що вже передав дані про прошивки і моделі несправних пристроїв до Apple, проте компанія поки не дала конкретних коментарів. У сервісних центрах Apple проводять діагностику і за необхідності змінюють або ремонтують пристрої.
Нагадаємо:
Однак компанія так і не вийшла з ринку РФ. У 2023 році вона продовжила оренду свого офісу у Москві до 2027 року.
1 бережня 2022 року Apple припинила продаж своєї техніки в офіційному онлайн-магазині в Росії, а також відключив у країні Apple Pay.
28 лютого 2022 року Міністерство економіки звернулось до Apple із закликом заморозити всі операції та договори з Росією та припинити надання будь-яких послуг країні-окупанту.
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий