News.ua


У Харкові запустили освітню кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом

Октябрь 05
14:54 2023


У Харкові запустили освітньо-мемну кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом.

Про це розповіла кореспонденту Укрінформу Катерина Переверзева, головна редакторка журналу «Люк», який реалізує проєкт.

«Сіті-лайти — це така собі демо-версія того, як могло б відчуватися наше місто, якби ми мали ті назви, які дійсно рідні для Харкова, а не нав’язані Росією, Радянським Союзом. Це спроба наповнити вулиці іншими наративами, іншими історичними постатями, тому що процеси деколонізації в Харкові рухаються дуже повільно. Це стосується і топонімів, і меморіальних табличок і пам’яників. Ми все ще маємо назву однієї з центральних вулиць — Пушкінська, і ніхто не поспішає її перейменовувати», — розповідає Переверзева.

За її словами, для кампанії розробили 15 різних креативів: два присвячені явищам — тому, що гасло «Слава Україні» з’явилося саме в Харкові, та харківському правопису, який називають «скрипниківкою», решта — про діячів української культури, здебільшого тих, чия робота пов’язана з Харковом, зокрема, це митці «Розстріляного відродження».

У Харкові запустили освітньо-мемну кампанію на сіті-лайтах про особистостей, пов’язаних із містом / Фото: Юлія Байрачна, Укрінформ

Так, у місті можна зараз побачити зображення Марії Раєвської-Іванової (з дописом «Раєвська-Іванова — База, ґрунт, основа»), яка народилася на Харківщині, а в 1869 році відкрила в Харкові першу художню школу, яка з часом перетворилася на нинішню Державну академію дизайну та мистецтв. «Краще з’їсти кирпичину, ніж не знать Павла Тичину» — таким мемом розробники проєкту хочуть привернути увагу, до того, що поет, який зі шкільної парти міг запам’ятатися як складний автор, мав у своєму доробку потужну любовну лірику. Про найвідомішого українського філософа можна побачити таке: «Це Сковорода Григорій — джерело всіх топісторій».

Читайте також: У Харкові замість зображення Пушкіна створили мурал із соняхами та українською поезією

Сіті-лайти — друга частина проєкту «Харків, де твоє обличчя?». До цього з лютого по травень ГО «Люк-Медійна Група» створював різноманітний пізнавальний контент, зокрема відеоісторії.

Освітня кампанія реалізується завдяки Ініціативному центру сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» за фінансової підтримки Євросоюзу.

Як повідомляв Укрінформ, у Харкові провели благодійний fashion-показ українських дизайнерів та брендів на підтримку Будинку архітектора, пам’ятки початку XX століття, яка давно потребує ремонту, а три тижні тому ще й постраждала від пожежі.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

У США показали випробування футуристичного гранатомета PGS з оптичним прицілом

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua