News.ua


Тарута не виконав обіцянку запустити аеропорт Маріуполя, тепер це буде коштувати 70 млн грн з бюджету міста, – ЗМІ

Декабрь 07
20:53 2017

Тарута не виконав обіцянку запустити аеропорт Маріуполя, тепер це буде коштувати 70 млн грн з бюджету міста, – ЗМІ

Народний депутат і колишній голова Донецької облдержадміністрації Сергій Тарута так і не виконав обіцянку запустити аеропорт міста Маріуполя і тепер це зробити буде набагато складніше, адже фінансовий тягар ляже на плечі міського бюджету. Про це йдеться у матеріалі на порталі 1News.

Журналісти пишуть, що з моменту російської агресії на Донбасі аеропорт “Маріуполь” служив місцем дислокації підрозділів збройних сил України та інших військових формувань. Військові покинули аеропорт у квітні 2016 року. А вже за кілька місяців нардеп Сергій Тарута зробив свою заяву про те, що посприяє відновленню роботи аеропорту до кінця літа 2016 року.

Проте цього не сталося, а вже у 2017 році стало відомо, що орендар аеропорту – група Ріната Ахметова – не виконує свої зобов’язання і не платить місту по рахункам. За словами мера Маріуполя Вадима Бойченка, договір оренди аеропорту було розірвано у примусовому порядку і затверджена його передача на баланс майнового комплексу комунального підприємства

“Аеропорт Маріуполь”. Грошові вимоги міста до арендатора, компанії “Азовзагальмашу”, визнані судом в розмірі понад 71 млн грн (в т.ч. за оренду 31,2 млн грн). Приблизно така ж сума необхідна на реконструкцію аеропорту та відновлення його роботи, повідомили в мерії.

Для Маріуполя відновлення роботи аеропорту носить стратегічний характер. Як з точки зору громадських перевезень, так і для військових.

“Відновити роботу аеропорту “Маріуполь” було цілком можливо і в строки, які озвучував Тарута. Щоправда, для цього йому потрібно було поговорити зі своїм бізнес-партнером Рінатом Ахметовим про необхідність виконання останнім договору оренди”, – йдеться в статті.

Тарута вже зміг домовитися з Ахметовим в подібних випадках на своїх підприємствах. Щоб запустити ДМЗ, Тарута просто домовився про поставки сировини з кураторами Ахметова, і робота заводу відновилась.

“Таруті достатньо було вдатися до таких же переговорів з людьми Ахметова. Коли б орендар виконував свої зобов’язання, домовитись про відкриття повітряного простору було б значно легше. Тим паче, що сума заборгованості повністю збігається з тією, яку необхідно вкласти в його реконструкцію”, – говориться в статті.

Проте Тарута цього не зробив, і зараз, коли аеропорт “Маріуполь” вже перебуває у комунальній власності, гроші на відновлення його роботи потрібно буде шукати у бюджеті. Тобто, обіцянка політика в підсумку буде коштувати місту близько 70 млн грн.

Нагадаємо, статки Сергія Тарути в останні роки значно зменшилася, тому нардеп почав проявляти активність в політиці. У 2017 році він оголосив про створення партії “Основа”, яка восени розгорнула серйозну рекламну кампанію по всій країні.

Крім цього Тарута почав їздити до Вашингтона, де критикує чинну владу України. У зв’язку з цим навіть виник скандал після фейкових слухань в Конгресі. Крім того, структури Тарути заборгували українським банкам близько 2,5 млрд грн, які НБУ вимагає повернути.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Смартфон IPhone можна використовувати як мікрофон для Mac

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua