News.ua


Чим погані автомобілі з дизельними двигунами

Январь 05
21:04 2022

Якщо автомобіліст «підсів» на дизельний мотор, переконати його в нерентабельності такого агрегату неможливо – це майже релігія.

Такие разные «Запорожцы»: самые необычные модификации и тюнинг автомобилей ЗАЗ

Видання «Автомир» заради об’єктивності все ж спробуємо розповісти про явні недоліки дизельного двигуна.

Зимове дизельне пальне – це, на жаль, все ще лотерея: на деяких АЗС вам із чистою совістю можуть залити й літнє. Відстежити це буває непросто, а ось наслідки будуть катастрофічними: таке пальне на морозі перетворюється на густу масу, а іноді й остаточно твердне. Жодна автохімія при цьому не допоможе: їй потрібно користуватися до заправки, а не після. Єдиний спосіб лікування – евакуація у теплий бокс. З бензиновими моторами таких страшилок немає.

На цінники АЗС краще не дивитись: вартість ДП майже зрівнялася з бензином. І це вбиває головний аргумент на користь дизелів: мовляв, дешева заправка! Так, дизельний двигун все ще економніший за бензиновий, але сам автомобіль у салоні при цьому відчутно дорожчий за такий самий, але бензиновий. Техобслуговування дизельних автомобілів також буде дорожчим. Те саме стосується ремонту: від сервісмена, який обслуговує дизелі, потрібна висока кваліфікація, а це, зрештою, ваші гроші.

У зимовий період високий ККД дизельного двигуна теж має свої мінуси. Пояснення просте: чим менше виділяється тепла, то холодніше в салоні! До прийнятних градусів дизельний мотор розігрівається тільки під навантаженням у дорозі, а ось на стоянці в такій машині холодно. Доводиться використовувати всілякі догрівачі та обігрівачі.

Високий, у порівнянні з бензиновими моторами, тиск у циліндрах дизельних двигунів, є причиною їхньої підвищеної шумності, а також вібрації. Особливо це неприємно при прогріві. Та й запашок при цьому не з приємних.

Високі дизельні крутні моменти нікуди не зникли. Але сучасний бензиновий двигун з прямим упорскуванням не гірше забезпечує широку полицю того ж крутного моменту. Тому початкова перевага дизеля вже не є такою вагомою.

За інших рівних умов акумуляторній батареї на дизельній машині доводиться важче, ніж не бензиновій. Ступінь стиску – вища, деталі – масивніші. Тому для запуску двигуна потрібно більше енергії, а сама АКБ більшої ємності при заміні обійдеться дорожче.

Якщо першому власнику дизельний двигун спочатку не завдає особливого клопоту, то у другого і наступного власників той самий автомобіль обов’язково почне вимагати додаткових витрат.

Share

Статьи по теме







0 Комментариев

Хотите быть первым?

Еще никто не комментировал данный материал.

Написать комментарий

Комментировать

Залишаючи свій коментар, пам'ятайте, що зміст та тональність вашого повідомлення можуть зачіпати почуття реальних людей, що безпосередньо чи опосередковано пов'язані із цією новиною. Виявляйте повагу та толерантність до своїх співрозмовників. Користувачі, які систематично порушують це правило, будуть заблоковані.

Останні новини

Хейли Бибер показала стильный маникюр на лето 2025 года

0 комментариев Читать всю статью

Ми в соцмережах



Наші партнери

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY
News.ua