Англійський клуб запровадив ноу-хау у сфері маркетингу
Июнь 15
22:41
2017
Англійський клуб Ноттс Каунті, який виступає у Лізі 2, пішов на неординарний маркетинговий хід.
Як повідомляє офіційний сайт клубу, з наступного сезону на ігрових футболках кожен місяць з’являтиметься новий титульний спонсор.
Цікавим видається, що у листопаді на футболках буде розміщено ім’я британського музиканта – Джейка Багга, який є вболівальником Ноттс Каунті.
Також повідомляється, що на кубкових матчах на футболках буде розміщено окремий спонсор.
Як вже повідомляв портал Знай.Спорт, лідер Манчестер Сіті невдало спробував себе у новому амплуа.
Фото Getty Images
Еще никто не комментировал данный материал.
Написать комментарий